JFK
Na de moord op President John F. Kennedy begint officier van justitie Jim Garrison zijn eigen onderzoek naar de ware toedracht van de moord. Hierbij trekt hij de verklaringen van de FBI in twijfel en vermoedt hij dat er meer achter de moord zit dan verteld wordt. Steengoede film van Oliver Stone met Kevin Costner.