Johnny Frank Garrett's Last Word
Wanneer een jonge man wordt geëxecuteerd voor het plegen van een moord, laat hij een vloekbrief achter, waarin hij wraak belooft voor iedereen die betrokken is bij zijn oneerlijke proces.