Jonah Hex
EEN HELD UIT DE WERELD VAN LEGENDARISCHE STRIPVERHALEN KOMT TOT LEVEN... JONAH HEX (Josh Brolin) is een verminkte zwerver en premiejager voor de wanhopigen, die uit de dood is opgestaan en alles en iedereen kan opsporen. Jonah’s gewelddadige verleden zit vol mythologie en legenden, waardoor hij met een been in deze wereld staat en met het andere aan de ‘andere kant’. Hij heeft maar één menselijke band, die met Lilah (Megan Fox), die zo haar eigen beschadigingen met zich meedraagt door haar leven in een bordeel. Maar het verleden van Jonah haalt hem in wanneer het Amerikaanse leger hem iets aanbiedt dat hij niet kan weigeren: om de prijzen op zijn hoofd te laten verdwijnen moet hij de gevaarlijke terrorist Quentin Turnbull (John Malkovich) opsporen en tegenhouden. Maar Turnbull, die bezig is met het verzamelen van een leger en het loslaten van hellemonsters, is ook de oudste vijand van Jonah en zal niet rusten tot Jonah dood is.