Joy ride
Audrey gaat op zakenreis naar Azië. Wanneer haar plannen in de soep lopen, roept ze de hulp in van Lolo, haar oneerbiedige jeugdvriendin die ook nog eens een wrak is, Kat, haar studievriendin die een Chinese soapster is geworden, en Deadeye, Lolo's excentrieke nichtje. Hun grenzeloze, epische ervaring wordt een reis van verbondenheid, vriendschap, saamhorigheid en buitensporigheid.