Judy
Renée Zellweger is de legendarische Judy Garland in de gelijknamige speelfilm Judy. Nadat haar carrière in Amerika op een laag pitje is komen te staan, reist Judy in de winter van 1968 af naar Londen voor een reeks uitverkochte theatershows. Het is 30 jaar geleden dat ze doorbrak als Dorothy in ‘The Wizard of Oz’. Haar stem is verzwakt en haar financiële problemen stapelen zich op. Terwijl Judy zich voorbereidt op haar shows zien we een fragiele, maar ook weerbare Garland die vecht voor haar eigen geluk, haar gezin en de liefde. Altijd met een flinke dosis humor en charme. Ondersteund door haar beroemde nummers, waaronder ‘Somewhere Over the Rainbow’, vertolkt Renée op fenomenale wijze de rol van deze showbizzlegende.