Juist - Plan B Skateboards
In 1991 werd er een skateboard bedrijf opgericht met het meest vereerde team in de geschiedenis van het skateboarden, het werd Plan B genoemd. Een jaar later debuteerde de eerste video "Questionable" en het veroorzaakte een schokgolf binnen het skateboarden die vandaag de dag nog steeds gevoeld wordt. De tweede Plan B video "Virtual Reality" kwam een jaar later uit met dezelfde legendarische overheersing. De visionair en eigenaar van Plan B, Mike Ternasky, kwam te overlijden in een auto-ongeluk in 1994 en liet zijn nalatenschap na aan twee van de oprichters van Plan B, legendarische skateboarders Danny Way and Colin McKay. Plan B skateboards is er trots op onze 5e volledige video te introduceren, "TRUE", met daarin Ryan Sheckler, Chris Joslin, Felipe Gustavo, Scott Decenzo, Trevor McClung, Pat Duffy, Torey Pudwill, en anderen. In de traditie van Plan B video's is TRUE een van de meest geanticipeerde video's aller tijden. Het team draagt ​​de fakkel van de vonk die Mike Ternasky vanaf de eerste dag creëerde.