Jungle Run
Terwijl ze op zoek zijn naar hun vermiste vader, worden de avontuurlijk broers en zussen aangevallen door dieren uit de wilde jungle. Hoewel ze terugvechten tegen deze meedogenloze aanval, beseffen ze al gauw dat er iets veel onheilspellenders aan de hand is.