Jungle
De jonge Yossi Ghinsberg (Daniel Radcliffe) jaagt een onwaarschijnlijke droom na door naar de mysterieuze diepten van het Amazone regenwoud af te reizen. Een jaar lang begeeft hij zich op de gebaande paden, totdat hij samen met twee nieuwe mede-avonturiers de duistere en charismatische gids Karl ontmoet...