Jurassic Attack
In deze nieuwe creature feature, van de makers van Snakes on a Plane, zijn de Dinosauriërs losgeslagen en vernietigen alles op hun weg. De prehistorische monsters maken o.a. jacht op Gary Stretch („Savages“), Corin Nemec („Sand Sharks“), Natascha Berg („Haywire”) en Israel Saez de Miguel („Che Guevara“). Een strijd om te overleven barst los waarbij het actievolle plot tegelijkertijd een hommage is aan “Lost” en “Jurassic Park”. Tijdens de terugvlucht van een missie, crasht een helikopter met daarin een team commando’s. De bemanning overleeft de crash en moet vanaf dat moment zich door een dicht, afgelegen tropisch oerwoud vechten. Ze ontdekken hierbij een verloren gewaand stuk van de aarde wat bewoond wordt door een vergeten soort: de dinosauriërs. De dieren ontdekken de mensen al snel, immers ze ruiken vers bloed. De groep moet snel een manier vinden om te ontsnappen uit de jungle voordat ze een voor een ten prooi vallen aan de bloeddorstige prehistorische roofdieren.