Jurassic Shark
Wanneer een oliemaatschappij onbedoeld een prehistorische haai uit zijn ijzige gevangenis bevrijdt, strandt de Jurassic-moordenaar een groep dieven en mooie jonge studentes op een verlaten eiland.