Kaizen
Inoxtag heeft een droom, de Mount Everest beklimmen in een jaar tijd. Maar hij is een 21-jarige Youtuber die niet zo atletisch is. Kaizen laat zijn reis zien. Hoe hij zijn leven heeft veranderd in dat jaar om zijn droom waar te maken. Een inspirerende, grappige en emotionele documentaire over een buitengewoon avontuur.