Katrina Babies
Filmmaker Edward Buckles Jr. komt uit New Orleans en was 12 toen orkaan Katrina de stad trof. Hij vertelt het verhaal van leeftijdgenoten die het overleefden. Tegelijk verwerkt hij het zelf en legt hij de veerkracht van New Orleans vast.