Keep It Clean
1956. Een man vindt een nieuwe schoonmaakmachine uit. Zijn zwager biedt aan hem te helpen met de promotie ervan en ze krijgen hulp van de Purity League. Met Joan Sims in een van haar eerdere rollen.