Keep
Gordon, de voormalige opzichter van een vuurtoren die werd omgevormd tot museum, is eenzaam en nostalgisch. Wanneer Musa, een Afghaanse vluchteling, bij hem aanklopt, vindt Gordon eindelijk de erkenning die hij miste. De twee mannen raken bevriend en onderzoeken hun eigen cultuur en verleden met gevoel voor humor en welwillendheid. Maar wanneer Gordon de ware bedoelingen van Musa's bezoek ontdekt, dwingt een moreel dilemma hem om zijn oude overtuigingen in twijfel te trekken.