Kill the Messenger
Verslaggever Gary Webb wordt het doelwit van een gemene lastercampagne nadat hij de rol van de CIA onthult bij het importeren van grote hoeveelheden cocaïne die geld opleverde voor Contra-rebellen in Nicaragua.