Killing Thyme
Achtjarige Sam is wanhopig op zoek naar een toewijzing. Wanneer hij Norman ontmoet, een curmudgeonly oude man met een verwaarloosde toewijzing en een doodswens, denkt Sam dat hij de oplossing heeft voor beide problemen.