Knocked Up
Ze zeggen dat tegenpolen elkaar aantrekken. En voor lijntrekker Ben (Seth Rogen) en carrièrejaagster Alison (Katherine Heigl) gaat dat volledig op - zeker als ze een avond doorbrengen als in een roes. Twee maanden en een paar zwangerschapstesten later beleven Ben en Alison een hysterisch grappige, spannende en hartverwarmende episode.