Küçük Esnaf
Wat gebeurt er als een kleine middenstander met de maffia te maken krijgt? Deze film volgt Berhudar, de slotenmaker van onze wijk. Het wordt een onvergetelijke komedie over liefde, familie en vriendschap. “Küçük Esnaf/De kleine middenstander” vertelt het verhaal van twee eenvoudige mensen die in grote problemen raken. De hoofdrollen worden vertolkt door İbrahim Büyükak, Zeynep Koçak, Gupse Özay en Cengiz Bozkurt. Met een grote dosis adrenaline, veel lachen, en een warm verhaal, belooft deze film de kijker veel plezier. Het scenario is geschreven door İbrahim Büyükak en Zeynep Koçak, regisseur is Bedran Güzel.