Kuppathu Raja
Selvam, een taxichauffeur, zweert wraak te nemen op iemand die hem kwaad heeft gedaan. Ondertussen versterkt zijn vriendschap met Raja, een jonge man, maar hij realiseert zich al snel dat Raja de vijand is die hij zo veracht.