La Source des Montagnes
De Paccha-Picchus zijn vrolijke, kleine wezens. Ze leven zorgeloos in een oase die door de bergen wordt opgetild naar een koud, winters klimaat dat onmisbaar is voor hun voortbestaan. Maar op een dag komen de bergen niet meer. De ongeduldige KinKo kan niet langer wachten en gaat zelf op zoek.