Lady Peacock
Wanneer Conner Devin voor het eerst ontmoet, voelt hij zich direct tot hem aangetrokken. Maar al snel blijkt dat Conners nemesis, de Puerto Ricaanse drag queen Adora, Devin helemaal voor zichzelf wil. Conner realiseert zich al snel dat de enige manier om te concurreren met een drag queen is: zelf een drag queen.