Lakeview Terrace
Een jong stel (Patrick Wilson en Kerry Washington) is net verhuisd naar hun droomhuis in Californië als ze het doelwit worden van hun buurman, die hun relatie afkeurt. Deze agressieve agent van de LAPD (Samuel L. Jackson) is een strenge alleenstaande vader en heeft zichzelf uitgeroepen tot de waakhond van de buurt. Zijn nachtelijke patrouilles en overdreven waakzame ogen geven sommigen een gevoel van veiligheid, maar hij wordt steeds agressiever jegens het pasgetrouwde stel. Door zijn continue inbreuk in hun levens vecht het stel terug.