L'Amour c'est Mieux que la Vie
Gerard, Ary en Philippe zijn vrienden gebleven sinds ze uit de gevangenis zijn. Ze zwoeren altijd eerlijk te blijven. Twintig jaar later verneemt Gerard dat hij op het punt staat te sterven. Zijn twee vrienden willen hem een laatste liefde aanbieden, want hij heeft altijd herhaald: liefde is beter dan leven.