Le Château
Een landopzichter wordt opgeroepen om een afgelegen dorp te bezoeken, gehuisvest in ‘het kasteel’. Bij aankomst lukt het hem niet om de lokale bevolking te overtuigen van zijn legitimiteit. Hij wordt meegesleurd in een spiraal van bureaucratie en rivaliteit wat een surrealistische nachtmerrie wordt.