Le Cirque
Deze documentaire-show geeft ons, met het 30-jarig jubileum en voor de creatie van de nieuwe vertoning "Schrijf het verhaal!", een ander zicht op het "Circus Arlette Gruss". "Het Circus" is ook een eerbetoon aan Arlette Gruss, de oprichtster, die de eer aan het Franse circus teruggaf. Dankzij een totaal andere benadering in vergelijking met andere circussen, een langetermijnvisie, vechtlust, efficiëntie en een vernieuwende geest, is het Circus Arlette Gruss uitgegroeid tot een naam op Europees niveau. Het is onbetwistbaar een van de mooiste rondreizende circussen, met veel respect voor het publiek, de artiesten en medewerkers. Deze film nodigt u uit om mee achter de schermen te gaan van een grote naam en de creatie van een nieuwe voorstelling te ontdekken. Nooit eerder vertoonde beelden, het verhaal van een grote familie, emoties en sterke momenten, het dagelijkse leven, de roeping en de uitdagingen van een nieuwe generatie, de liefde voor dieren en de constante aandacht voor hun welzijn.Het Circus Arlette Gruss zoals u het nog nooit gezien hebt, want het is de vereniging met het publiek en de 150 kunstenaars en medewerkers die het verschil maakt! Het Circus: documentaire-show gefilmd in 5K, originele muziek en bijzonderheden verzameld gedurende vier maanden van voorbereiding en rondtoeren in Frankrijk.