Leading Lady
Hollywood en het platteland komen samen in deze romantische komedie. De idealistische Britse Jodi, overtuigt de cynische Zuid-Afrikaanse boer, Kobus, ervan om haar te helpen bij het voorbereiden van een filmrol. In ruil moet Jodi hem helpen bij het organiseren van het jaarlijkse zomerfeest met een paar buurtbewoners. Al snel komt Jodi erachter dat er meer is dan een leven voor de camera.