LEGO Star Wars: The New Yoda Chronicles - Raid on Coruscant
Luke Skywalker weet dat er maar één manier is om de aanvallen van het Keizerrijk te laten ophouden: een gewaagde aanval op Coruscant om de Holocrons terug te brengen.