Star Wars: Blips
Wat doet een nieuwsgierig, klein robotje als hij niet door de ruimte raast op een gevaarlijke missie om de Melkweg te redden? In Star Wars Blips zien we BB-8 in zijn eigen serie korte animatiefilms, met helden uit het Star Wars-universum zoals Chewbacca, C-3PO en natuurlijk R2-D2. Vergezel BB-8 terwijl hij Stormtroopers ontwijkt, met Chewie meevliegt in de Millennium Falcon en verwikkeld raakt in een ruzie met die dekselse porgs.
BB-8 ziet het handvat van een lichtzwaard op de grond en probeert het te gebruiken, met komische gevolgen.
BB-8 en R2-D2 proberen een portal de openen, maar ze zijn te klein. C-3PO schiet ze te hulp.