LEGO Star Wars: All-Stars
Nieuwe gezichten beleven door het hele Star Wars universum avonturen met legendarische helden als Han Solo, Chewbacca, Lando Calrissian, BB-8 en Generaal Leia.
We zien hoe Pace en Lena, de ouders van Kordi en Zander, door hun avonturen met Han Solo, Chewbacca en Lando Calrissian begonnen zijn met hun werkplaats, .
Generaal Leia geeft Moxie Freemaker de opdracht om op zoek te gaan naar oude Rebellenbases die gebruikt kunnen worden voor het Verzet. Moxie, Ka-Pao en Maz worden naar Ord Tellarom gebracht door RO-GR.
Moxie en Ka-Pao proberen Roger te redden, terwijl het Verzet in een flinke strijd ten tijde van de Laatste Jedi verwikkeld zit.