LEGO Star Wars: De Opkomst van het Verzet
Met behulp van C-3PO en BB-8 bedenkt piloot Poe Dameron een plan om Admiraal Ackbar, een van de belangrijkste leiders van het Verzet, te redden van Kylo Ren en Kapitein Phasma.
Het probleem met Rathars
Han Solo en Chewbacca worden onderschept door TIE vechters van de First Order terwijl ze een stel misdragende Rathtars vervoeren.
Piraten Bala tik en Maz Kanata bespreken een ruil voor de locatie van Han Solo. Bala Tik beschuldigt hem van het ontnemen van zijn Rathtars.
De harteloze handelsman Unkar Plutt laat handlangers Reys geliefde Tank Speeder stelen, omdat hij boos is en haar ondankbaar vindt.
Als Kapitein Phasma Finn de kans geeft om een echt Stormtrooper te worden, accepteert hij die eerst, maar krijgt hij daarna twijfels.