Guardians of the Galaxy
Voordat ze de Guardians of the Galaxy werden, waren ze gewoon vijf bandieten in het heelal… die vaak in de problemen kwamen. Deze tien afleveringen van twee minuten laten keerpunten zien in het onstuimige verleden van Star-Lord, Groot, Rocket, Drax en Gamora.
Star-Lord: deel 1
Kijk mee wat er gebeurt nadat kleine Peter Quill wordt meegenomen aan boord van een Ravager ruimteschip en Yondu en zijn alienpiraten ontmoet.
Het inspirerende verhaal over hoe kleine Groot de laatste overlevende werd van zijn soort.
Kijk mee hoe een simpel wezen veranderde in een briljante, technische, onrustzaaier genaamd Rocket en hoe hij bevriend raakte met een gevangengenomen boomschepsel.