Lemon Tree Passage
Twee Australiërs introduceren drie Amerikaanse backpackers aan de lokale legende van Lemon Tree Passage, waar een geest van een motorrijder jonge bestuurders waarschuwt om langzamer te rijden. Na het zien van de geest ontdekken ze een kwaadaardige kracht die het gebied bezit en die dreigt om zich te wreken tijdens de laatste dagen van hun vakantie.