Les Chaillées de l'enfer
In Les Chaillées de l'enfer worden we meegenomen naar het hart van de wijnstreken Condrieu en Côte-Rôtie, de domeinen van wijnmaakster Christine Vernay. De film brengt niet alleen klimatologische gevaren in beeld, maar is ook een eerbetoon aan een buitengewone plek, een sprankje hoop in een veranderende wereld.