Les Intranquilles
LES INTRANQUILLES van de Belgische regisseur Joachim Lafosse gaat over Leila en Damien die zielsveel van elkaar houden. Hun gezinsleven wordt op de proef gesteld door de mentale problemen van Damien. Ondanks het feit dat hij bipolair is, probeert Damien verder met haar te leven, wetende dat hij haar misschien nooit zal kunnen geven wat ze wenst.