Lethal Weapon 4
Puur dynamiet. Het Lethal Weapon team laat met Lethal Weapon 4 opnieuw de vlam in de pan slaan en de vonken van het scherm spatten. Boezemvrienden Mel Gibson en Danny Glover keren terug als de agenten Riggs en Murtaugh, terwijl kletskous Leo (Joe Pesci) als vanouds voor de komische nootzorgt. Murtaugh is nog steeds de brave huisvader, Riggs nog immer de krankzinnige, ongedisciplineerde schietgraag en ?wat krijgen we nou?- aanstaande huisvader. Zijn nu-eens-niet-dan-weer-wel huwelijk met Cole (ReneRusso) is één van de nieuwe rode draden in deze succesvolle publieksfilm waarin ook de geliefde komiek Chris Rock en de internationale actie-ster Jet Li schitteren. Huwelijksklokken, granaten, explosieve lachsalvo's? deze heeft het allemaal!