Levels
Joe's leven wordt verscheurd wanneer hij ziet hoe zijn vriendin Aislinn voor zijn ogen wordt neergeschoten. Terwijl Joe zichzelf probeert te redden van een neerwaartse spiraal, ontdekt hij een huiveringwekkende waarheid: zijn werkelijkheid is een illusie. Aislinn leeft nog en probeert wanhopig contact met hem te maken. De klok tikt, en alleen Joe kan hun lot en dat van de wereld veranderen.