L'Heure de L’ours
Vannacht zullen huizen branden. Mannen en vrouwen zullen beven. Hordes kinderen zullen samenkomen en huilen als wilde beren terwijl ze op de as dansen. Slechts één schreeuw kan ze allemaal uit hun sluimering doen ontwaken!