Little Monsters
Dave, een aan lager wal geraakte muzikant, geeft zich op als vrijwilliger voor het schooluitje van zijn neefje, vooral om in de buurt te zijn van de aantrekkelijke lerares Miss Caroline (Lupita Nyong’o). Als Dave en Caroline met de kleuterklas arriveren in een pretpark worden ze echter overvallen door een plotselinge zombie-uitbraak. Terwijl Caroline de kinderen in veiligheid brengt en afleidt met Taylor Swift liedjes, moeten Dave en de alcoholistische kleuterheld Teddy McGiggle (Josh Gad) de zombies te lijf gaan.