Stevie Wonder - Live at Last
Gefilmd in de O2 Arena, Londen, VK in 2008 voor 15.000 mensen, maakte deze show deel uit van de A Wonder Summer Nights Tour die de VS, Europa en het VK, evenals Australië en Nieuw-Zeeland bezocht.