Lost Boys : The Thirst
De verloren jongens en meiden van San Cazador bereiden zich voor op een feest onder de bloedmaan terwijl een hoofdvampier een plan beraamt om deze nietsvermoedende feestbeesten te veranderen in een ondood leger. Het enige obstakel tussen hem en de uitroeiing van de gehele mensheid zijn de beruchte vampierbestrijders de Frog Brothers. Gewapend met dubbelloops wijwaterballonkanonnen en kruisbogen met meerdere pijlen pakken Edgar (Corey Feldman) en Alan Frog (Jamison Newlander) de bloedzuigers aan in dit nieuwste dynamische avontuur vol actie uit de Lost Boys-franchise.