Lyla
Een man trekt zich met zijn gezin terug om zijn eerste boek te voltooien, maar worstelt met zijn verstand na bezoeken van mysterieuze vreemdelingen. Ondertussen dreigt een duister geheim van zijn vrouw alles te verstoren; ze is bereid tot het uiterste te gaan om het te beschermen, zelfs als dat betekent dat ze haar man de waanzin in drijft.