Macao
Een rondreizende nachtclubzangeres wordt ingehuurd om voor een Amerikaanse expat met een casino in Macao gestolen sieraden om te zetten in harde cash. De problemen stapelen zich op als een van haar reisgenoten agent blijkt te zijn.