Madeleine Collins
Judith leidt een dubbelleven dat ze verdeelt over Zwitserland en Frankrijk. Met Abdel voedt ze een dochtertje op, met Melvil deelt ze twee oudere zonen. Haar geheime levens combineren eist uiteindelijk zijn tol. Judith is echter zo verstrikt geraakt in haar eigen web dat ze niet anders kan dan op hetzelfde elan door te gaan. Met alle gevolgen van dien...