Magic Kids
Een vampier die niet tegen bloed kan, een fee die vliegangst heeft en een weerwolf met een allergie voor dierenharen: tieners Vlad, Faye en Wolf zijn vaak het mikpunt van spot op 's werelds beroemdste magische school van de Penner Academy.