Major Payne
Damon Wayans is hilarisch in zijn rol als Benson Winifred Payne, een Major bij de Special Forces van de Marine die plots wordt overgeplaatst naar een Militaire Academie voor Junioren. Hoe drilt het gevaarlijkste geheime wapen van het leger een bende jonge rekruten die nog nat zijn achter de oren?