Malvinas de terugkeer
Zesendertig jaar na de oorlog keren tien Argentijnse ex-strijders terug naar de Malvinas-eilanden. Niet langer als soldaten, maar als mannen doorkruist door herinnering en tijd. Een intieme en ontroerende reis die hen confronteert met het landschap dat hun leven heeft getekend en een verhaal dat nog steeds klopt.