Mammas: Hamster
Isabella Rossellini, die terechtstaat voor het opeten van haar tiende baby, voert aan dat als zij een hamster was, dit als natuurlijk zou worden beschouwd. Rossellini neemt de infanticide moederinstincten van de hamster onder de loep.