Marilyn
Het leven van Marcos als boerenzoon in Argentinië is niet echt spannend. Het dagelijkse leven wordt bepaald door het zware werk op de boerderij en voor zijn homofobe familie zijn de rollen tussen mannen en vrouwen heel duidelijk. Maar Marcos is eigenlijk meer geïnteresseerd in jongens, die hij als zijn alter ego ‘Marilyn’ probeert te versieren.