Mars: Inside SpaceX
Mars: binnenin SpaceX volgt het plan om mensen naar Mars te brengen en biedt een blik in een van de meest revolutionaire bedrijven ter wereld. Gedurende drie jaar volgde deze documentaire Elon Musk en zijn ingenieurs achter de schermen en toont hoe ze doorzetten ondanks tegenslagen en triomfen, en hoe ze proberen de ruimtevaartindustrie sneller dan ooit tevoren voort te stuwen.