Mascarpone:The Rainbow Cake
Na drie jaar zien Antonio en Luca elkaar voor de eerste keer weer sinds de dood van Denis. Antonio, een succesvolle banketbakker, heeft nog steeds gevoelens voor Luca, die nu verloofd is met Tancredi. Antonio is ervan overtuigd dat het verleden is teruggekomen om hen te helpen.